• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Från 100% till 0.4%

Tesla

Ny medlem
Poäng: 26
Blev medlem
3 November 2021
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Jag har ända sen mitt unga liv, 18år dragit på mig skulder.
Allt började med ett idiotiskt mobilabonnemang och slutade som 34åring med 2-300k i skulder, 22+ anmärkningar, alltid känt mig som samhällets bottenskrap medans vännerna köpt hus, bilar. Jag har ändå kunnat leva och bygga mig ett liv men utan krediter, t.o.m. lyckats ha ett företag trots stressen med att KFM knackar på varje dag. Förra sambons alkoholism gjorde inte saken bättre.

Nu lever jag ett helt annat liv, men tanken finns kvar där än idag, att det är lätt att hamna där.
Ny sambo, 3 barn, 38år idag.
Blev skuldfri för 3år sedan och då kunde jag som över en natt helt plötsligt köpa en bil för 200k. Den bilen såldes och en lite dyrare köptes, som såldes förra veckan med 65.000 i vinst t.o.m.

Idag sitter jag med 1 ynka lån på 110k på en annan bil, har nytt garage med billyft och allt man kan tänka sig, 1 företag som hobby, heltidsjobb och nästan 200k på banken.

Att gå från 100% till 0.4% över en natt är en obeskrivlig känsla.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Jag har ända sen mitt unga liv, 18år dragit på mig skulder.
Allt började med ett idiotiskt mobilabonnemang och slutade som 34åring med 2-300k i skulder, 22+ anmärkningar, alltid känt mig som samhällets bottenskrap medans vännerna köpt hus, bilar. Jag har ändå kunnat leva och bygga mig ett liv men utan krediter, t.o.m. lyckats ha ett företag trots stressen med att KFM knackar på varje dag. Förra sambons alkoholism gjorde inte saken bättre.

Nu lever jag ett helt annat liv, men tanken finns kvar där än idag, att det är lätt att hamna där.
Ny sambo, 3 barn, 38år idag.
Blev skuldfri för 3år sedan och då kunde jag som över en natt helt plötsligt köpa en bil för 200k. Den bilen såldes och en lite dyrare köptes, som såldes förra veckan med 65.000 i vinst t.o.m.

Idag sitter jag med 1 ynka lån på 110k på en annan bil, har nytt garage med billyft och allt man kan tänka sig, 1 företag som hobby, heltidsjobb och nästan 200k på banken.

Att gå från 100% till 0.4% över en natt är en obeskrivlig känsla.
Härligt o läsa :) grattis o lycka till framöver
Bra
 

EllenBellen

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
12 September 2021
Meddelanden
703
Mottagna reaktioner
299
Poäng
447
Jag har ända sen mitt unga liv, 18år dragit på mig skulder.
Allt började med ett idiotiskt mobilabonnemang och slutade som 34åring med 2-300k i skulder, 22+ anmärkningar, alltid känt mig som samhällets bottenskrap medans vännerna köpt hus, bilar. Jag har ändå kunnat leva och bygga mig ett liv men utan krediter, t.o.m. lyckats ha ett företag trots stressen med att KFM knackar på varje dag. Förra sambons alkoholism gjorde inte saken bättre.

Nu lever jag ett helt annat liv, men tanken finns kvar där än idag, att det är lätt att hamna där.
Ny sambo, 3 barn, 38år idag.
Blev skuldfri för 3år sedan och då kunde jag som över en natt helt plötsligt köpa en bil för 200k. Den bilen såldes och en lite dyrare köptes, som såldes förra veckan med 65.000 i vinst t.o.m.

Idag sitter jag med 1 ynka lån på 110k på en annan bil, har nytt garage med billyft och allt man kan tänka sig, 1 företag som hobby, heltidsjobb och nästan 200k på banken.

Att gå från 100% till 0.4% över en natt är en obeskrivlig känsla.
Grattis! Längtar dit själv. Hur blev du av m dina skulder o hur lång tid tog det?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp